Λιγες σκεψεις, ταπεινες.


Αδελφοι μου,

Σε λιγο, οι περισσοτεροι απο εμας θα παμε σε μια Εκκλησια για να υμνολογησουμε και να υποδεχθουμε τον Ιησου, Τον Αναμενωμενο Σωτηρα των ψυχων ημων.

Σκευτηκαμε ομως αν ειμαστε ετοιμοι;

Αν καναμε την καρδια μας φατνη για να Τον δεχθει, ή αν ειναι αδεια;

Ο Κυριος και σημερα, για αλλη μια φορα θα μας ερωτησει, θες να ελθω και να μπω μεσα στην καρδια σου; Και αν ναι, τοτε, ακου παιδι μου. Εισαι ετοιμος να με ακολουθησεις και στην Σαταυροαναστασιμη μου πορεια; Θα γινεις συνοδοιπορος Μου;

Γιατι αδελφοι μου δεν ειναι ... αλλη μια εορτη η σημερινη. Δεν τελειωνει αυτη η μερα, οπως δεν τελειωνει και η ημερα της Αναστασεως.

Ειναι μια συνεχης πορεια θυσιαστικης αγαπης, σε εναν δρομο γεματο παγιδες και αγκαθια. Ειμαστε ετοιμοι γι αυτο;

Αελφοι μου, ας ξεκινησουμε για την Εκκλησια, αφηνωντας καθε αλλη σκεψη μας στο σπιτι. Ας μην σκεπτομαστε, αν η σουπα εγινε νοστιμη, αν θα αργησουμε να τελειωσουμε , αν κανει κρυο, αν φοραμε ομορφα ρουχα, αν τα ολοκαινουρια παπουτσια μας ειναι στενα και μας πληγωνουν, αν θα δουμε αυτους που μας πικραναν και γεμισουμε θυμο.

Ας παμε για να Τον υποδεχθουμε, να Τον καλωσορισουμε.

Δεν θελει δωρα και τιμες, θελει την καρδια μας αδεια, θα την γεμισει Εκεινος με την ελευση Του.

Ελατε χωρις να σκεπτεστε αν ειναι Αξιος ο ιερεας να μας κοινωνησει. Και για εκεινον ερχεται. Για ολους ερχεται. Αγνοειστε τις παγιδες του εχθρου του αιωνιου.



Αδελφοι μου εσεις που δεν θέλετε ουτε να ακουσετε για Χριστο και αλλα τετοια ... "παραμυθια" αληθεια σκευτηκατε ποτε εστω και απο περιεργεια να ελθετε μια τετοια ημερα στην Εκκλησια; "Οπλιστειτε" απο υπομονη και καλη θεληση να "δειτε" και να " νοιωσετε" εστω και για την εμπειρεια που λενε, το τι συμβαινει σημερα; Κοιταξτε γυρω σας τις εικονες , οχι τους ανθρωπους, ακουστε τους υμνους, αφαιρεστε κάθε αλλη σκεψη, προσπαθειστε να νοιωσετε, κατι θα συμβει, ειμαι σιγουρος γι αυτο !!!

Σκευτειτε ειλικρινα και ψαξτε μεσα στην καρδια σας, αν τελικα, φωρτωνουμε στην πλατη του Χριστου τα λαθη των Χριστιανων ωστε να εχουμε προσχημα να Του κλεισουμε την πορτα; Μια σκεψη κανω. Μηπως αδικειτε τον ευατο σας και Εκεινον, μηπως ετσι στερειστε την πραγματικη αληθεια; Την αληθινη γνωση; Την πανεπιστημοσυνη; Την ερευνα;

Δεν ειναι ναρκωτικο για την ψυχη μας η για το πληθος ο Χριστος. Δεν ειναι σκοταδισμος και αναχρονισμος. Ειναι το σημερα. Ειναι ο Χριστος μας ο Νυν και ο Αει, ο ΩΝ και ο ΗΝ.

Ειναι φαρμακο, ειναι το εξητηριο απ την φυλακη των παθων, ειναι η ψαλιδα που σπαει τα δεσμα της δουλείας μας απ τον σατανα, ειναι το Φως που διαλυει το σκοταδι, ειναι η Ολκας των θελοντων σωθήναι στην φουρτουνιασμενη καθημερινοτητα μας, ειναι η αστειρευτη ελπίδα, ειναι η Ζωη η αιωνιος.



Συγχωρεστε με αδελφοι μου, αν καποιον πικρανα εδω μεσα, αν σε καποιον δεν σταθηκα αξιος της φιλιας του, περιμενοντας περισσοτερα απο την αναξιότητα μου. Αν σκανδαλησα καποιον του ζητω ταπεινα να με συγχωρεσει. Συγχωρεστε με τον αναξιο για να κοινωνησω και εγω των Αχραντων Μυστηριων.



Αδελφοι μου, μεσα απ την καρδια μου, ευχομαι σημερα να επιλεξουμε να επιστρεψουμε στην αγκαλια Του την Πατρικη.

Να γευτουμε το Θειο Δωρο Του σαν ναναι η πρωτη φορα, να ξαναγεννηθουμε μαζι Του.



Χριστος γενναται, Αληθως γενναται !!!



Καλα Χριστουγεννα με Χριστο.

Comments