Η διδασκαλια του μισους ;


Ποσες φορες τελευταία ακουγεται αυτός ο … νέος χαρακτηρισμός, κατά της Χριστιανικης Ορθοδοξης πιστης !!!

Τόσοι αιώνες πέρασαν και η διδσακαλια του μισους, ηταν αυτή που αντιτιθετο στην διαδασκαλια της Αγαπης που είναι η Ορθοδοξία.

Τόσοι αιώνες περασαν, δυο χιλιαδες χρονια, και παντα η Ορθοδοξια ηταν και θα είναι ΑΓΑΠΗ.

Σημερα, να που καποιοι «μεταλλασουν εννοιες», προσαπτουν στην Ορθοδοξια, αυτόν τον απεχθη χαρακτηρισμο, και το χειροτερο, ακουγεται απ τα χειλη του Ανωτερου Πολιτικου Αρχοντα του Πρωθυπουργου της Ελλαδος του κου Γ. Παπανδρεου.

Κυριε Παπανδρεου, τοτε γιατι Εκκλησιαζεσθε σε Εκκλησιες, κατά τις μεγαλες εορτες της Ορθοδοξίας; Γιατι … «συνεργειτε» στο μισος; Φαρισαϊζετε λοιπον; Κοροϊδευετε ολους εμας και την πιστη μας;

Απ την άλλη, χαριν της αυτης μεγαλειοτητος της ψηφου, αγγαλιαζετε «δηθεν» καταπιεσμενους συνανθρωπους, με το να κατηγορειτε … ό,τι ακριβως γνωριζεται πως δεν σας θα ανταποδιδει το πραγματικο μισος, που είναι αυτό που εσεις πρεσβευετε, κατά τα λεγομενα σας.

Και εξηγουμαι.

Κατακεραυνωνετε μια ολοκληρη κοινωνια, και ξεσηκωνετε τους συνανθρωπους μας εναντιον παντων των Ορθοδοξων, για να κανετε την δουλεια σας (να σας ψηφισει, και τα οσα συμβαινουν σημερα), αδιαφορωντας για τις συνεπειες. Παντελως.

Είναι από μερους σας πονηρια και δειλεια το να μας κατηγορειται πως εμεις κυρηττουμε το μισος, ενώ γνωριζετε πως δεν θα σας αντιμετωπισουμε με … μισος, γιατι απλά ξερετε πολύ καλα, πως δεν μισουμε ανθρωπο, αλλα την αμαρτια, αγαπητε κε Γ. Παπανδρεου.

Η Ορθοδοξια παντα ηταν αυτή που περιεθαλπτε, που συμπονουσε, που θυσιαζε, για τον ανθρωπο και για το εθνος .

Σημερα την κατηγορειτε. Ξεχνατε, κε Πρωθυπουργε, η δεν μαθατε; Θελω να πιστευω το πρωτο.

Ξεχνατε την ιστορια μας, την Ελληνικη Ιστορια μας. Τους αγωνες της Ορθοδοξιας και του Ελληνισμου που ηταν άρρηκτα δεμενοι μεταξυ τους, ακομα και σημερα. Ασχετα αν καποιοι πολύ σχολαστικα επι χρονια «μαθαινουν τους Ελληνες να ξεχνουν» !!!

Η Ορθοδοξια είναι η απολυτη Αγαπη, και αν καποιες φορες, οι εξ αυτης λανθανουν, και πραττουν εντελως αντιθετα, τοτε και παλι δεν φταιει, φταινε οι ανθρωποι. Φταιω εγω, όχι ο Χριστος, όχι ο Τριαδικος Θεος, γιατι η Ορθοδοξια εναι Θεοσυστατη.

Όλα αυτα τα γραφω κε Πρωθυπουργε, με τον ποιο απλο τροπο, χωρις καμια συγγραφικη δεινοτητα για να φανω καποιος γιατι δεν χρειαζεται, δεν θελω να γραψω ιστορια, η να μου μπουν μπραβο καποιοι. Τα γραφω ετσι γιατι είναι οντως απλά τα πραγματα.

Εσεις λοιπον εξαρτωμενος απ τους ψηφοφορους σας, πιαστηκατε απ τα λάθη των ανθρωπων και τα κανατε αξιωματα. Για να εξυπηρετησετε ποιον; Τους εναντιους αυτης. Με γεια σας με χαρα σας.

Αλλα να ξερετε πως, ποτε δεν θα σας αντιμετωπισουμε ως εχθρο, αλλα ως πλανεμενο, τιμωντας τον Πρωθυπουργο της χωρας μας, αλλα όχι τον Γιωργο Παπανδρεου.

Ο Χριστος μου με διδαξε με το δικο Του παραδειγμα, πως τα του καισαρος καισαρι, και Του Θεου τω Θεω, και φυσικα Του εχω εμπιστοσυνη, για αυτό ως πολιτης ειμαι πιστος στο κρατος μου, στην εκαστοτε Κυβερνηση και στην Πατριδα μου, φορολογουμαι και δινω σε αυτην τεσσερα παιδια. Δοξα τω Αγιω Θεω.

Καποιος άλλο Αγιος Πατερας, ειπε πως, δεν θα πρεπει να απογοητευομαστε, μονον με τους ηγετες μας, αλλα και με τους εαυτους μας, γιατι αφου τα παντα είναι εκ Θεου, ακομα κι αυτοι εκ Θεου είναι τοποθετημενοι για να μας διοικουν, και είναι τετοιοι αναλογα με το πώς ειμαστε εμεις. Κακοι εμεις; Κακοι και οι ηγετες, καλοι εμεις, καλοι και αυτοι.

Αρα ευθυνομαι και εγω κε Παπανδρεου.

Όμως εγω δεν μισω, εσεις;

Δεν ειμαι ακροδεξιος, ουτε ρατσιστης, ουτε κουμουνιστης, ουτε αναρχικος ουτε, ουτε , ουτε !!! Ουτε ζητω να γινει επανασταση κανενος ειδους, ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ !!! Δεν συντασσομαι με κανεναν αντιθετο σας πολιτικα και δεν εχω σκοπο τιποτα άλλο, παρα να ομολογησω.



Δηλωνω απλά την πιστη μου, και την ομολογω, αφου δεν ακουσα κανεναν μεχρι τωρα , τοσο καιρο να ασχοληθει με τον χαρακτηρισμο αυτό που μου προσαψατε, γιατι και σε εμενα αναφερθηκατε αφου ειμαι Ορθοδοξος και ιερεας.

Ειμαι Χριστιανος Ορθοδοξος και αγαπω ολο τον κοσμο, γιατι απλουστατα αγαπω τον Τριαδικο θεο, αρα δεν διδασκω μισος αλλα ΑΓΑΠΗ !!!

Ο Χριστος μου, ο Τριαδικος και Ομουσιος Θεος μου και Πατερας, Γεννηθηκε για να σταυρωθει ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ και να μας σωσει ολους εμας τα παιδια Του, απ την δουλεια και την διδασκαλια του μισους, του διαβολου, πως λοιπον εγω να μην τον ακολουθησω;

Ποιος τον Σταυρωσε; Ποιος; Ποιος τον μισησε; Ποιος; Ποιος τον ξανασταυρωνει σημερα; Παντως όχι εγω!!!

Νοιωθω πως και επισημα κε Παπανδρεου, ειμαι Ελλην υπο διωγμο, ακομα και απ τον Πρωθυπουργο της χωρας μου, στην χωρα μου, εξ αιτιας της Θρησκειας μου, για ποια κοινωνικη δικαιοσυνη λοιπον μιλατε;

Κε Παπανδρεου, ανακαλεστε, θα το χαρουν εκατομμυρια Ελληνες και Ορθοδοξοι ανα τον κοσμο !!!





Μετα τιμης

Ο εσχατος των ιερεων.

Comments

  1. Με την ευκαιρία των εορτών το ιστολόγιο Αθεΐα, η άρνηση της αλήθειας εύχεται σε όλο τον κόσμο υγεία, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμεί ο κάθε ένας μας προσωπικά.

    Θερμές ευχές για ένα ευλογημένο καινούργιο χρόνο για εσάς και τις οικογένειες σας !!!

    ReplyDelete
  2. Βρε Παντελή ξέρεις σε τι ομιλείς;;; Το ξέρεις πως ο Γ. Παπανδρέου είναι βλάκας με την ιατρική έννοια;;; Τι χάνεις την ώρα σου γράφοντας σε έναν βλάκα;;; Μήπως θα καταλάβει λέξη από όσα λες;;;

    ReplyDelete

Post a Comment